FANDOM

Лого-Ednannia

Громадська організація «Ініціативний центр сприяння активності та розвитку громадського почину «Єднання» (ІСАР «Єднання»)

Люди Редагувати

Правління:

  • Андрій Павлович, координатор SALTO Eastern Europe and Caucasus Resource Centre - Свою діяльність у громадському секторі розпочинав з відновлення (після розпаду Радянського Союзу) скаутського руху в Україні, розвитку волонтерства та громадянської освіти. З 2005 року і дотепер пов’язує свою професійну діяльність з SALTO EECA, організацією, що надає унікальні можливості для посилення спроможності молодіжних організацій та розвиває міжсекторальне співробітництво з метою посилення впливу неурядових організацій на формування молодіжної політики у країнах присутності. Член дорадчого комітету Молодіжного Партнерства Ради Європи та Єврокомісії (EU-CoE Youth Partnership) та член робочої групи “Tools for Learning”. З 2013 року – член Правління, а з 2016 року - Голова Правління ІСАР Єднання.
  • Боріс Стречанськи, старший експерт Центру Філантропії (Словаччина). Коло професійних інтересів - розвиток громадянського суспільства у посткомуністичних суспільствах та, особливо, посилення ролі фондів громад як інструменту стратегічної філантропії. Займається розвитком навчальних програм для фондів громад Європи у межах European Community Foundation Initiative (ECFI). З 2013 року – член Правління ІСАР Єднання.
  • Ігор Тодоров, професор кафедри міжнародної політики, суспільних комунікацій та регіональних студій Ужгородського національного університету. З моменту народження і до 2014 року мешкав у Донецьку, був професором Донецького національного університету. Тема докторської дисертації - "Європейська та євроатлантична інтеграція України: загальнонаціональний та регіональні виміри (1991-2004 рр.)". Внаслідок російської військової агресії був вимушений залишити окупований Донецьк і тепер мешкає в Ужгороді. Директор Центру міжнародної безпеки та євроатлантичної інтеграції та керівник Інформаційного Центру Європейського Союзу в УжНУ. Заступник голови Координаційної Ради Всеукраїнської Громадської ліги «Україна-НАТО». Голова секції європейської та євроатлантичної інтеграції України «Українська асоціація європейських студій». З 2016 року – член Правління ІСАР Єднання.

Дирекція:

Засновники:

Посилання Редагувати