FANDOM

Громадська організація «Арт-креатив»

Люди Редагувати

Реалізовані проекти Редагувати

2016-2018:[1]

  1. Організація та проведення Круглого столу «Національний культурний продукт в системі української культури» (10.06.2016).
  2. Ініціювання, організація та проведення за сприяння Міністерства культури України Першої Міжнародної науково-теоретичної конференції «Культура як основа формування української державності» (23.08.2016).
  3. Ініціювання, організація та проведення за сприяння Міністерства культури України І Міжнародного фестивалю-конкурсу «Все починається з любові» (26.03.2016).
  4. Організація та проведення II Міжнародного фестивалю-конкурсу «Україна - це ми» (01.10.2016).
  5. Організація та проведення за сприяння Міністерства культури України II Міжнародного фестивалю-конкурсу «Все починається з любові» (16.12.2016).
  6. Ініціювання, організація та проведення за сприяння Міністерства культури України Першої міжнародної науково-теоретичної конференції «Роль культури Реформації у розвитку демократичного суспільства» (06.03.2017).
  7. Організація та проведення III Міжнародного фестивалю-конкурсу «Україна - це ми» (22.04.2017)
  8. Організація та проведення за сприяння Міністерства культури України III Міжнародного фестивалю-конкурсу «Все починається з любові» (09.06.2017).
  9. Ініціювання, організація та проведення за сприяння Міністерства культури України Першої міжнародної науково-теоретичної конференції «Роль культури у становленні української незалежності» (27.06.2017).
  10. Організація та проведення за сприяння Міністерства культури України Другої Міжнародної пауково-творчої конференції «Культура як основа формування української державності: історія, досвід, перспективи» (22.08.2017).
  11. Організація та проведення за сприяння Міністерства культури України IV Міжнародного фестивалю-конкурсу «Україна - це ми» (27.10.2017).
  12. Організація та проведення за сприяння Міністерства культури України IV Міжнародного фестивалю-конкурсу «Все починається з любові» (17.12. 2017)
  13. Організація та проведення за сприяння Міністерства культури України зустрічі українських громадських діячів культури з англійським вченим, проф. Крісом Імафідоном на тему «Геніальність та креатнвність доступні кожній людині» (28.12.2017).
  14. Організація та проведення за сприяння Міністерства культури України V Міжнародного фестивалю-конкурсу «Україна - це ми» (27.03.2018).
  15. Організація та проведення за сприяння Міністерства культури України V Міжнародного фестивалю-конкурсу «Все починається з любові» (02.06.2018).
  16. Ініціювання та друк за сприяння Міністерства культури України двох наукових збірників за матеріалами авторських конференцій (підготовка, редакція, упорядкування): «Засади відродження та розвитку цивілізованого українського суспільства», «Культура як основа формування української державності» (2017-2018 рр.).
  17. Громадська організація «Арт-Креатив» була залучена до організації, спільно з Національною академією керівних кадрів культури і мистецтв конференції «Діяльність продюсера в культурно-мистецькому просторі» (05.12.2017).
  18. Громадська організація «Арт-Креатив» була членом оргкомітету а Олена Стебельська була запрошена до складу журі таких Всеукраїнськиї мистецьких фестивалів-конкурсів, як: «Дніпровська феєрія», «З любовно до життя» (25.04.2017), (05.10.2017).

Примітки Редагувати