Олег Богданович Балог (нар. 18 серпня 1971 м. Дрогобич, Львівська обл., Україна) — громадський діяч та політик, голова правління громадської організації «Спілка безпеки управління «Антикорупція»; організатор І, ІІ, ІІІ, ІV, V Всеукраїнського конкурсу юних музикантів «Франкове Підгір'я», депутат Дрогобицької міської ради Львівської області VII скликання.

Життєпис[ред. | ред. код]

Освіта:

З 1978 по 1986 рік навчався в Дрогобицькій СШ № 1.

З 1986 по 1990 рік навчався та закінчив Дрогобицьке середньо професійно – технічне училище № 15 за спеціальністю наладчик токарних автоматів і напівавтоматів; наладчик шліфувальних верстатів; наладчик автоматичних ліній верстатів.

В 2004 році закінчив навчання в Державній академії керівних кадрів культури і мистецтв м. Київ і отримав повну вищу освіту за спеціальністю «Образотворче та декоративно – прикладне мистецтво» та здобув кваліфікацію мистецтвознавець – експерт.

В 2010 році закінчив навчання в Міжрегіональній Академії управління персоналом за спеціальністю правознавство та отримав кваліфікацію юриста.

З 2012 по 2015 рік пройшов навчання-тренінг в Центрі громадської адвокатури на теми: Забезпечення виконання Закону України «Про доступ до публічної інформації», «Покращення діяльності правозахисних організацій шляхом обміну кращими практиками», «Як організувати громадський антикорупційний моніторинг державних закупівель на місцевому рівні», отримав сертифікат.

Трудова діяльність:

З 1990 по 1992 роки проходив строкову військову службу у м. Болград Одеська область (повітряно-десантні війська).

З 1993 по 1996 роки проходив службу в органах внутрішніх справ м. Дрогобич.

З 1996 по 1998 роки працював на посаді менеджер-декларант в приватних підприємствах.

З 1998 по 2000 роки працював державним службовцем у Трускавецькому міському управлінні юстиції.

З 2002 по 2003 роки працював заступником проректора (начальник експлуатаційно-технічного відділу АГЧ) у Державній академії керівних кадрів культури і мистецтв м.Київ.

З 2005 по 2016 роки фізична особа-підприємець.

З 2006 року по даний час голова правління громадської організації «Спілка безпеки управління «Антикорупція» (безкоштовне надання консультативно-методичної допомоги в галузі права малозабезпеченим та незахищеним верстам населення; сприяння запобіганню, виявленню та припиненню корупційних діянь, їх проявів та усунення наслідків; сприяння культурно-духовному відродженню; організаційна та фінансова підтримка та участь у розробці і реалізації науково-дослідницьких, культурно-просвітницьких проектів та програм).

З 2008 року по даний час третейський суддя Постійно діючого третейського суду при Західній універсальній товарній біржі, зареєстрований Головним управлінням юстиції у Львівській області (свідоцтво № 4 від 10 квітня 2010 року).

З 2010 року по даний час працює юристом, здійснює представництво в державних, судових та правоохоронних органах влади з надання правової допомоги.

З 2015 року по даний час присяжний Дрогобицького міськрайонного суду Львівської області.

З 2017 року по даний час головний редактор загальнодержавної газети «Всеукраїнська газета».

Громадська діяльність[ред. | ред. код]

З 2006 року і до теперішнього часу голова правління громадської організації «Спілка безпеки управління «Антикорупція»;

З 2010 по 2016 роки до закінчення каденції обіймав посаду - юрист Громадського Об'єднання «Віра та Справедливість».

З 2012 по 2015 роки був активним учасником Громадянського Руху «Чесно в Дрогобичі». Згідно з черговістю обіймав посаду – координатор Громадянського Руху «Чесно в Дрогобичі».

3 2013 року і до закінчення каденції – член Громадської ради при Міністерстві культури України.

З 2014 року і до закінчення каденції – заступник голови Громадської ради при Дрогобицькому МВ ГУМВС України у Львівській області.

З 2016 року член Координаційної ради «Блоку національно-демократичних сил Дрогобиччини».

З 2 березня 2021 року голова Координаційної ради «Блоку національно-демократичних сил Дрогобиччини».

В 2012 – 2015 роки – співорганізатор ІІІ та ІV Галицького фестивалю-конкурсу юних музикантів «Франкове Підгір’я», в яких прийняли участь понад 5000 осіб.

В 2016 – 2020 роки – зареєстрував та організував І, ІІ, ІІІ, ІV, V Всеукраїнський конкурс юних музикантів «Франкове Підгір’я», в яких прийняли участь понад 15 000 осіб.

З 2010 по 2018 роки сприяв у розвитку та підтримці, представництва Всеукраїнського Союзу Таеквон-до Союзу ФСК «Тайфун» в місті Дрогобичі.                                                                            

Політична діяльність[ред. | ред. код]

У 2015 році був делегований від ПП «Громадянська позиція» та обраний депутатом Дрогобицької міської ради Львівської області VII скликання і до закінчення каденції ним являвся.

Відзнаки[ред. | ред. код]

Державні:

  • Грамота Верховної Ради України — за вагомий особистий внесок у реалізацію державної антикорупційної політики, активну громадянську діяльність, сумлінну працю та високий професіоналізм нагороджений. Розпорядження Голови Верховної Ради України за № 896-К від 21 грудня 2018 року.

Громадські:

  • 2009 рік - Почесна відзнака «Хрест Звитяги» та Грамота від голови міста Дрогобича, за заслуги в національно-визвольній боротьбі, в утвердженні та розбудові Української держави.
  • 2016 рік - Подяка від народного депутата, за проведення на високому рівні Першого Всеукраїнського конкурсу юних музикантів «Франкове Підгір’я».
  • 2016 рік - Грамота від голови міста Дрогобича, за активну підтримку розвитку фізичної культури та спорту міста Дрогобича.
  • 2010 рік - Подяка від Голови ФСК «Тайфун», за благодійну допомогу у виїзді команди на кубок світу з бойових мистецтв.
  • 2012 рік - Подяка від директора конкурсу, за допомогу у підготовці та проведенні ІІІ Галицького фестивалю – конкурсу юних музикантів «Франкове Підгір’я».
  • 2013 рік - Грамота від директора КЗ ЛОР « Дрогобицьке державне музичне училище ім..В.Барвінського», за допомогу в організації та проведенні І Всеукраїнського фестивалю - конкурсу FRTIS SONORES.
  • 2013 рік - Подяка від Голови ФСК «Тайфун», за постійну підтримку та співпрацю.
  • 2016 рік - Грамота від Голови Львівського обласного представництва Всеукраїнського Союзу Таекван-до, Голови Союзу ФСК «Тайфун», за вагомий внесок та спонсорську допомогу в проведенні змагань в м.Будапешт, Угорщина.
  • 2017 рік - Подяка від мешканців округу № 16 вул.В.Великого, 2 за облаштування дитячого ігрового майданчика.
  • 2019 рік - Подяка від виборців округу № 16, як депутату за сумлінну, самовіддану працю.
  • 2019 рік – Лист - подяка від Громадської Спілки «Всеукраїнське об’єднання учасників бойових дій та волонтерів АТО» у діяльності та захисті інтересів територіальної громади та виборців міста Дрогобича.
  • 2020 рік – Подяка від протоієрея настоятеля Храм Свято – Михайлівської  парафії за церковні заслуги перед Українською Православною Церквою.
  • 2020 рік – Подяка від настоятеля Ієрея Спиридона Храм Святої Великомучениці Параскеви П’ятниці  за церковні заслуги перед Українською Православною Церквою.

Посилання[ред. | ред. код]