Юрій Батюк

Юрій Орестович Батюк (народився 7 червня 1963 у Львові) — правник, громадський діяч і політик, заступник голови Громадської ради при Львівській ОДА.

Життєпис[ред. | ред. код]

У 1980 закінчив Львівську ОШ №15. У 1985 закінчив електро-енергетичний факультет Львівського політехнічного інституту та отримав кваліфікацію інженера-електрика.

У 1995 закінчив спецправничний факультет ЛНУ ім. Івана Франка та отримав кваліфікацію юриста.

З 1985 по 1992 працював інженером на підприємствах енергетики м. Львова, зокрема підприємстві «Південтехенерго» та «Львівенергоналадка» ВЕО «Львівенерго».

З 1992 по 1996 — голова Комітету у справах молоді виконавчого комітету Львівської обласної ради.

З 1996 року працював на керівних посадах в органах державної влади, місцевого самоврядування та правничих фірм, зокрема: директором Залізничного районного центру зайнятості м. Львові, заступником міського голови з соціально-економічних та гуманітарних питань м. Винники, заступником директора правничої фірми ТзОВ «Львів – Юрсервіс».

Громадська і політична діяльність[ред. | ред. код]

Громадсько-політичну діяльність  розпочав у 1988 році ставши активним членом УГС (Української Гельсінської Спілки) – правозахисної організації, що боролась за незалежність України.

З 1990 – активний член Української Республіканської Партії та Народного Руху України (НРУ).

Був обраний депутатом Львівської міської ради чотирьох скликань (1994-1998; 1998-2002; 2002-2006; 2006-2010).

У 1992 був одним з ініціаторів відновлення та керівником молодіжної громадсько-патріотичної організації «Український Січовий Союз» (УСС).

З 1998 — член правління ЛКО Асоціації Українських Правників.

З 2002 — президент Львівської обласної федерації карате-до «Сін-Сьобу».

Член правління низки громадських організації, зокрема ГО «Об'єднання підприємців Львівщини «Крок»», ЛОО Асоціації платників податків, ГО «Ветеранська організація Української Гельсінської Спілки (УГС)».

Заступник голови Громадської ради при Львівській ОДА (2017-2019). 21 травня 2019 обраний заступником голови Громадської ради при Львівській ОДА скликання 2019-2021.[1] В громадську раду його висунула громадська організація «Об'єднання підприємців Львівщини «Крок».

Відзнаки[ред. | ред. код]

Відзначений численними нагородами та подяками громадських об’єднань, органів державної влади та місцевого самоврядування за активну громадсько-політичну діяльність.

Примітки[ред. | ред. код]