Степан Білас

Степан Ярославович Білас (народився 13 серпня 1970 року в селі Тишковичі Мостиського району Львівської області, українець, громадянин України ) — підприємець і громадський діяч, заступник голови Громадської ради при Львівській ОДА.

Життєпис[ред. | ред. код]

З вересня 1977 до липня 1985 навчався у Львівській середній школі, де одержав атестат про середню освіту.

У 1985 вступив до Львівського професійно-технічного училища  №27, закінчив у 1987 році за спеціальністю — кухар кондитер IV розряду та продавець продовольчих товарів.

З 1988 по 1990 – служба в лавах Збройних сил.

З 1994 і станом на березень 2021 — Фізична Особа-Підприємець «Білас Степан Ярославович»

Закінчив Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу (2017), інженер-метролог.

З 2015 року по 2018 — директор товариства з обмеженою відповідальністю «НАФТОГАЗРЕЄСТ».

Напрямки діяльності: Міжнародні транспортні перевезення та внутрішні перевезення по території  України, гуртова та роздрібна торгівля товарами громадського призначення.

Одружений, має двох синів, один з яких також є Учасником Бойових Дій — 80-та окрема десантно-штурмова бригада ДШВ.

Громадська і політична діяльність[ред. | ред. код]

Активний учасник «Революції Гідності» на Майдані Незалежності з 2 грудня 2013 в м. Києві. Брав участь у всіх сутичках на Майдані: на вул. Грушевського та вул. Інститутській. Був Комендантом палацу Жовтневий, де і була організована одна із перших польових  кухонь під час «Революції Гідності», на якій харчувалось чотири тисячі активістів.

Допомагає Збройним Силам України — з початку бойових дій на сході України у 2014 було  закуплено 50 шт. бронежилетів 5+ класу захисту, які були завезені в зону бойових дій і випробувані на міцність.

З кінця серпня 2014 по лютий 2015 був Добровольцем в складі батальйону «Айдар», брав участь в АТО в Луганській та Донецькій області. Учасник бойових дій, виконував громадянський обов'язок в умовах, зв'язаних з ризиком для життя. Неодноразово був у бойових діях в Луганській області. У 2014 з Побратимами привіз перший та єдиний автомобіль швидкої допомоги (реанімобіль) на базі Фіат-Дукато для Вінницького польового госпіталю №59, який базувався в зоні АТО смт. Сватове.  Під час перебування в АТО здійснював  модернізацію воєнної техніки, встановлення міномета «васильок» 82 калібру на базове шасі Газ-66.

Повернувшись зі сходу України, де брав участь в бойових діях та АТО, зайнявся громадською діяльністю.

У 2016 році заснував ГО, яку у 2019 перейменували в ГО «Спілка учасників бойових дій в АТО, ООС, добровольців та волонтерів «Побратими об'єднані».

У 2016 і станом на березень 2021 є членом Громадської ради при Львівському обласному управлінні лісового та мисливського господарства. У 2018 був обраний головою цієї Громадської ради.

З 2016 і станом на березень 2021 є членом Громадської ради при Львівській обласній державній адміністрації.

У 2018 був обраний заступником голови Громадської ради при ЛОДА. 21 травня 2019 повторно обраний заступником голови Громадської ради при Львівській ОДА.[1] В громадську раду його висунула громадська організація «Спілка учасників бойових дій в АТО, ООС, добровольців та волонтерів «Побратими об'єднані».

Станом на березень 2021 веде активну волонтерську діяльність, здійснено понад 40 виїздів у зону АТО, надає вагому допомогу Збройним Силам України. З Побратимами неодноразово виїжджали на бойові позиції де ремонтували бойову техніку, та одночасно доставили десятки тон  гуманітарних вантажів з одягом, харчами, медикаментами, технічними та транспортними засобами для військовослужбовців, а саме прилади нічного бачення, тепловізор. Було відремонтовано три двигуни на автомобілі ЗСУ, також було передано автомобіль позашляховик Хаммер Н-1 та колісний трактор Т-150 траншеєкопач, два вагони неділової деревини для накриття бліндажів на нульових позиціях для в\ч В2950 батальйон «Айдар» та вагон неділової деревини для в/ч А0666 28 ОМБр, які виконують завдання з захисту батьківщини в зоні проведення АТО на території Луганської та Донецької областей. Неодноразово потрапляв під ворожі обстріли, доставляючи вантажі на передову лінію.

З 17 лютого 2020 член партії Європейська Солідарність.    

Примітки[ред. | ред. код]

Посилання[ред. | ред. код]