FANDOM

Тетяна Винник

Тетяна Винник

Тетяна Винник — громадський діяч, голова правління, ідеолог, координатор медійних проектів у ГО «Центр новітніх ініціатив та комунікації».

Життєпис Редагувати

Народилася 11 квітня 1984 р. у м. Ніжині, Чернігівщина.

Закінчила філологічний факультут НДУ імені Миколи Гоголя, паралельно здобула спеціальність “журналістика”.

У 2002-2005 працювала тележурналістом на телерадіокомпанії “НТБ».

У 2006-2007 вела авторську передачу «Слово без кордонів» на Каналі духовного відродження «Культура» та працювала Відповідальним секретарем Всеукраїнської приймальної комісії при Національній Спілці письменників України.

У 2007-2008 була редактором інформаційних новин ТРК «Радіо-Ера»-ФМ.

З 2010 – головний редактор журналу для дітей “Крилаті” та журналіст-фрілансер.

У 2015 закінчила аспірантуру Інституту філології КНУ імені Тараса Шевченка зі спеціальності “теорія літератури”.

Виховує сина Богдана.

Захоплення, мрії: Література, живопис, музика, спорт, кулінарія. Мріє робити масштабні проекти, які змінюватимуть на краще життя не тільки окремих людей, а й міст та країн.

Творчість Редагувати

Член Національної Спілки письменників України та Болгарської літературно-мистецької Академії.

Авторка поетичних збірок «Золотоноша», Гетсиманська молитва», «Самоспалення дерева», “Прокинусь живою”.

На вірші театром «Мушля» (режисер Сергій Архипчук) поставлена вистава «Венера та інші (портрет автентичної жінки)».

Поезії перекладені болгарською, російською, англійською, польською, вірменською, італійською та румунською мовами.

Співпрацює із благодійним проектом “З любов”ю до дітей”. На казки створені мультфільми. Пише кіносцентрії та п’єси для дітей.

Куратор літературно-мистецьких та благодійних заходів та фестивалів. Організатор Благодійної акції “Теплі долоні” – зібрання і відправлення бібліотечок для шкіл у зоні АТО.

Співзасновниця, голова правління, ідеолог, координатор медійних проектів у ГО «Центр новітніх ініціатив та комунікації».

Відзнаки Редагувати

Лауреатка:

  • Міжнародної україно-німецької премії імені Олеся Гончара (2003),
  • премії «Благовіст» (2009)
  • премії імені Михайла Коцюбинського (2014)
  • премії для молодих літераторів «Смолоскип»

На Міжнародному фестивалі у Лондоні під егідою ЮНЕСКО відзначена у поетичному турнірі.

Нагороджена ректором Економічного університету у Варні (Болгарія) при Міжнародному фестивалі “Слов’янські обійми” за активну участь у пропагуванні духовності і культури.

Дипломантка Міжнародного конкурсу «Коронація слова»,

Авторка повісті для дітей “Відлуння нашої хати” (“БукРек”, Чернівці), що нагороджена дипломом “Корнечуковської премії”.

Нагороджена дипломами за волонтерську діяльність, має нагороду «Благодійник року — кращий волонтер» імені меценатів Тарновських-2014”, присвяченому АТО.

“Жінка року” у номінації “Краща жіноча ініціатива” (Ніжин, 2015).

Контакти Редагувати

  • Тел.: +38(063)676 6388, +38(097)376 7176 [1]
  • E-mail: ngo.cmic.uaAtgmail.com [1]

Примітки Редагувати

Посилання Редагувати