FANDOM

Ві́ра Еліяше́вська англ. Vera Eliashevsky — голова комітету міст-побратимів Київ-Чикаго. Директор спеціальних проектів регіону Великого Чікаго. Член Ради Українського конґресового комітету Америки (Відділ Іллінойс)[1].

Діяльність Редагувати

Станом на 1988-й рік була організаційною референткою 6-го Відділу Союзу Українок Америки. Займається проведенням громадських заходів, урочистостей, поширенням знань про Україну.

Будучи членкинею Пласту, організовувала фандрейзингові кампанії для залучення української молоді до громадської активності[2]. Зробила вагомий особистий внесок до діяльності комітету міст-побратимів Київ-Чикаго, зокрема урочистостей, покликаних поширювати знання і повагу до України серед американців - святкування Дня Незалежності, урочистого підняття українського прапора[3] тощо.

Організація поширює знання про місто Київ (у правильному написанні Kyiv), проводить заходи для залучення потенційних інвесторів (такі як покази мод київських модельєрів)[4], навчання українських журналістів для протидії поширенню фальшивих новин та пропагандистській війні[5], спонсорувала приїзд українських поранених ветеранів та їх участь у змаганнях[6][7], проводить заходи для української молоді і розвитку молодіжного лідерства з залученням таких лідерів громадської думки, як Уляна Супрун, Марі Йованович[8].

На заклик Віри Еліяшевської проводяться збірки грошей на допомогу пораненим та їхнім сім'ям [9].

Нагороди Редагувати

Примітки Редагувати

Джерела Редагувати