FANDOM

Сергій Анатолійович Гайдачук – український підприємець, громадський діяч, президент і засновник CEO Club Ukraine.

Біографія Редагувати

Народився 4 лютого 1982 року. З 2002 по 2007 рік навчався в Київському університеті славістики, а пізніше в Білоцерківському національному аграрному університеті. Будучи студентом, став співзасновником і головою організації «Молода еліта»[1][2].

Липень 2007 - травень 2009 — консультант у міжнародній компанії DTZ.

2008 - 2012 — засновник та президент Ukrainian Real Estate Club, організація, яка об’єднує локальні та міжнародні компанії, які працюють на ринку нерухомості України.

2009 - 2010 — засновник та президент клубу «Діловий формат».

2011 - 2013 — координатор Young Presidents Organization (YPO) в Україні. Це міжнародна бізнес-організація, яка об'єднує 19 тис молодих президентів великих світових компаній зі 110 країн.

У 2011 році заснував Chief Executive Officer Club і став його президентом. CEO Club Ukraine – це закритий бізнес-клуб, який об’єднує перші обличчя компаній з метою спільного розвитку, спілкування та взаємодії. Клуб наразі нараховує 180 членів. Клуб реалізує соціальні ініціативи: підтримка Майдану, воїнів АТО, паралімпійської збірної, проекти пов'язані з розвитком підприємництва. Одним із напрямків благодійництва є соціальна платформа Generation+, яка має на меті підтримати підлітків із вразливих категорій на етапі виходу в доросле життя. В основному CEO Club Ukraine орієнтований на середній і великий бізнес з мінімальним оборотом від $10 млн на рік. СЕО Club Ukraine організовує близько 50 заходів в рік.

2016 рік і дотепер — співзасновник Young Business Club, який об'єднує молодих бізнесменів до 35 років. Клуб об'єднує понад 150 підприємців.

Засновник та ідеолог глобального ділового клубу Global U-League, що об'єднує успішних вихідців з України по всьому світу.

Посилання Редагувати

  • Офіційна

сторінка в Facebook

  • Офіційна

сторінка в LinkedIn