FANDOM

Ганна Давиденко

Ганна Давиденко

Ганна Віталіївна Давиденко — науковець (доктор педагогічних наук, кандидат філологічних наук, доцент, професор, директор Вінницького інституту та коледжу, проректор з наукової та міжнародної діяльності Університету «Україна»), депутатка Вінницької міської ради, громадська діячка.

Громадська робота Редагувати

  • Голова ради громадської організації «Соціальна перспектива».
  • Голова Вінницького осередку Українського товариства охорони пам'яток історії та культури України.
  • Заступник голови всеукраїнської громадської організації «Українська жіноча демократична мережа»
  • З 2002 року – член Спілки журналістів України.

За 18 років громадської діяльності ініціювала та реалізувала низку соціальних та благодійних проектів у галузі:

  • освіти та просвітництва,
  • гендерної рівності,
  • захисту прав осіб з інвалідністю,
  • патріотичного виховання,
  • охорони пам’яток історії та культури,
  • екології міста та інших.

Політична діяльність Редагувати

З листопада 2015 року по теперішній час – депутатка Вінницької міської ради від політичної партії «Батьківщина» Юлії Тимошенко.

Веде активну міжнародну та грантово-пошукову діяльність, постійний учасник міжнародних тренінгових програм з питань лідерства, гендерної проблематики.

Науковець Редагувати

Наукові ступені і звання

  • 2010 рік – Кандидат філологічних наук.
  • 2014 рік – Доцент кафедри іноземної філології та перекладу.
  • 2015 рік – Доктор педагогічних наук.

Як науковець займається проблематикою ефективного впровадження інклюзивного навчання осіб з інвалідністю у навчальний процес навчальних закладів України та імплементації кращих здобутків європейської інклюзивної освіти в українському освітньому просторі. Автор понад 70 наукових публікацій з інклюзивної освіти.

Основні опубліковані наукові праці

  1. Інклюзивне навчання осіб з інвалідністю у системі вищої освіти України. Монографія.
  2. Умови впровадження інклюзивного навчання у вищих навчальних закладах Європейського Союзу (психолого–ментальний, організаційний та соціальний аспекти). Навчальний посібник.
  3. Підходи до визначення основних понять інклюзивної освітньої парадигми. Монографія.
  4. Доступ до освіти осіб з інвалідністю та перспективи реалізації міжнародно–правових норм у сфері інклюзивного навчання в Україні. Монографія.
  5. Інклюзивна освіта: досвід і перспективи. Монографія.
  6. Теоретико-методичні засади організації інклюзивного навчання у вищих навчальних закладах країн Європейського Союзу. Дисертація.

Життєпис Редагувати

Має дві повні вищі освіти, також закінчила аспірантуру і докторантуру.

  • 2005 рік – з відзнакою Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського за спеціальністю «Педагогіка і методика середньої освіти. Мова та література (англійська, німецька), вчитель англійської і німецької мов та зарубіжної літератури».
  • 2006 рік – Вінницький інститут Міжрегіональна Академія управління персоналом за спеціальністю «Банківська справа».
  • 2010 рік – Київський національний університет імені Тараса Шевченка, аспірантура зі спеціальності «Германські мови».
  • 2015 рік – Інститут вищої освіти НАПН України, докторантура зі спеціальності «Загальна педагогіка та історія педагогіки».

Випускниця низки міжнародних програм та проектів. Всього – близько 20. Три основні за останні 6 місяців:

  • лютий, 2018: програма Державного Департаменту США «Посилення впливу жінок в політиці»;
  • січень, 2018: програма «Академія лідерства для розвитку» (Стенфордський університет (США), Центр міжнародного приватного підприємництва (CIPE), Український католицький університет;
  • грудень, 2017: шведська програма «Місцеві політичні лідери – підтримка жінок у політиці 2016-2017».

Кар'єра:

  • З серпня 2017 року по теперішній час – ВНЗ «Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна», проректор з наукової та міжнародної діяльності.
  • З лютого 2014 року по теперішній час – ВНЗ «Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна», директор Вінницького коледжу.
  • З квітня 2013 року по теперішній час – ВНЗ «Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна», директор, професор Вінницького інституту.
  • З вересня 2011 року по квітень 2013 року – ВНЗ «Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна», доцент, завідувач кафедри гуманітарних та загальноосвітніх дисциплін, секретар вченої ради Вінницького інституту.
  • З січня 2011 року по вересень 2011 року – Вінницький інститут Міжрегіональної Академії Управління Персоналом, доцент, завідувач кафедри «Українознавства».
  • З серпня 2010 року по січень 2011 року – Вінницький інститут Міжрегіональної Академії Управління Персоналом, доцент кафедри «Гуманітарних та соціальних дисциплін».
  • З січня 2009 року по серпень 2010 року – Вінницький інститут Міжрегіональної Академії Управління Персоналом, старший викладач кафедри «Гуманітарних та соціальних дисциплін».
  • З квітня 2007 року по серпень 2008 року - ТОВ «Юрконсульт-2», старший менеджер з адміністративної діяльності.
  • З серпня 2005 року по жовтень 2005 року – Вінницький інститут Міжрегіональної Академії Управління Персоналом, викладач кафедри гуманітарних та природничих дисциплін.
  • З серпня 2001 року по березень 2002 року – Вінницька обласна телерадіокомпанія «Вінниччина», коментатор, журналіст, автор та ведуча молодіжних програм.
  • З січня 1999 року по серпень 2000 року – Вінницький громадський конгрес «Сталість», соціальний працівник.

Володіння мовами: Українська мова – рідна; англійською та російською володіє вільно; німецькою та італійською – добре. Має відповідні дипломи перекладача.

Відзнаки Редагувати

  • Переможниця у номінації «Відстоювач інтересів громади» Індексу дотримання прав людини міською владою «Вінниця дій!» (2017).
  • Переможниця у конкурсі «Жінка Вінниччини» у номінації «Наука» (2017).

Посилання Редагувати