FANDOM

Київ ІТ кластер лого

Громадська організація «Київ ІТ кластер»

Люди Редагувати

Офіс:

Раніше:

Діяльність Редагувати

Kyiv IT Cluster засновано в листопаді 2015 року. Станом на листопад 2017 до кластера входило 24 ІТ-компанії середнього та малого розміру: Alter, AGOV, AOG, B2B Soft, Evergreen, Flexible IT, Grossum, IDAPGroup, Kiselev, Pro Vision Lab, Prof-it, Студія «Апельсин» та інші.[1]

Разом із КМДА кластер займається проектом iCity Kyiv — побудовою креативного простору і центральної ІТ-івент зони Києва на базі кінотеатру «Братислава», що зараз не працює. Діятиме програма інкубації і розвитку підприємництва. Крім цього, передбачено соціальний коворкінг, де до 10 % місць будуть доступні для обдарованої молоді.[1]

Станом на листопад 2017 проведено 7 заходів Cluster Talks — це серія івентів і воркшопів на теми фінансів, бухгалтерії, продажу, маркетингу.[1]

Випущено IT Card — картку, яка допомагає учасникам IT-спільноти Києва отримувати та використовувати спеціальні корпоративні пропозиції, знижки, бонуси від партнерів: AOG, MetLife, SportLife, страхової компанії «Провідна» та МАУ.[1]

Ще низка ініціатив присвячена підтримці ІТ-компаній: регулярні консультації юристів в рамках проекту Easy law 2IT, а також допомога в отриманні грантів (партнер Horizon\Cosme).[1]

Контакти Редагувати

Київ, Coworking Platforma Leonardo, бульвар Богдана Хмельницького 17/52

Телефон: (044) 228 7787, (067) 123 7676

Електронна пошта: infoAtitcluster.kiev.ua

Примітки Редагувати

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 Навіщо потрібні міські ІТ-кластери: огляд проектів DOU, Валентина Донченко, 13 листопада 2017

Посилання Редагувати