FANDOM

Олена Коробкова

Олена Коробкова

Олена Анатоліївна Коробкова (народилась 1 листопада 1982, м. Одеса) – громадський діяч і експерт з економіки, виконавчий директор Незалежної асоціації банків України. Ініціатор реформ фінансового сектору в рамках Комплексної програми розвитку фінансового сектору 2020, член міжвідомчих груп Міністерства фінансів, Міністерства юстиції, спеціалізованого парламентського комітету, Міністерства внутрішніх справ.

Життєпис Редагувати

У 2006 році закінчила Одеський національний університет ім. І. І. Мечникова за спеціалізацією «математика», здобула ступінь магістра. Паралельно, з 2003 по 2007 рік, у цьому ж університеті на факультеті правознавства отримала диплом спеціаліста з правового забезпечення підприємницької діяльності та кваліфікацію юриста.

У 2011–2012 роках навчалась в Одеському національному економічному університеті за програмою Євросоюзу «Українська ініціатива» на факультеті економіки і підприємництва, отримала диплом за спеціальністю «фінанси».

У 2012–2013 роках навчалася в Лондонській бізнес-академії, після закінчення якої отримала диплом за спеціальністю «менеджмент».

Аспірант Державного університету «Банківський університет».

Тренінг IFC: операційний ризик і фінансові злочини, управління ризиками банківської ліквідності в Базельській директиві про вимоги ІІ та IV (CRD4): сертифікат участі.

Олена Коробкова ініціювала реформу фінансового сектору в рамках Комплексної програми розвитку фінансового сектору 2020, є членом міжвідомчих груп Міністерства фінансів, Міністерства юстиції, спеціалізованого парламентського комітету, Міністерства внутрішніх справ тощо.

Працює над міжнародними проектами в колаборації зі Світовим банком, IFC, KfW та ін.

Є членом і заступником голови Міжнародної банківської ради (об'єднання банківських асоціацій 17 країн).

Кар'єра

З квітня 2018 – дотепер – незалежний член Наглядової ради, голова комітету з питань винагороди АТ Банк «Південний».

З квітня 2016 – дотепер – незалежний директор Біржової ради, член Комітету з аудиту ВАТ «Українська біржа».

З листопада 2011 – дотепер – виконавчий директор (з 2014 року, до того – Голова апарату) НАБУ: Незалежна асоціація банків України. Загальне управління діяльністю асоціації, керівництво проектом «Фінансова реструктуризація» (у співпраці з ЄБРР).

2011 – директор з розвитку та продажів ТОВ «Хай-Рейз Констракшнз».

2007–2011 – директор Департаменту розвитку та маркетингової політики, ПАТ «ІМЕКСБАНК». Управління мережею філіалів, автоматизація бізнес-процесів, управління адміністративною та діловою діяльністю, розроблення маркетингової політики.

2003–2007 – начальник відділу розвитку та маркетингу АТ Банк «Південний».

Громадська і політична діяльність Редагувати

Брала участь у розробці Комплексної програми розвитку фінансового сектору України до 2020 року, що ввійшла до Стратегії, затвердженої Президентом.

Є членом Цільової команди з упровадження реформ фінансового сектору (ЦКР) – спеціально створений колегіальний орган при НБУ, що консолідує зусилля та допомагає виробити спільну політику і підходи для впровадження реформ фінансового ринку України.

Входить до складу:

  • Громадської ради при Державній службі фінансового моніторингу України;
  • Громадської ради при Національному банку України;
  • Громадської ради при Комітеті ВРУ з питань фінансової політики та банківської діяльності;
  • Біржової ради ПАТ «Українська біржа».

Є представником України в Міжнародній Банківській Раді – професійному об’єднанні керівників банківських асоціацій 17 країн світу.

2005–2007 рр. у рамках діяльності Благодійного фонду «Милосердя Віктор» надавала допомогу (як фінансової, так і в проведенні різних навчальних та розважальних заходів) для дітей із дитячих будинків, шкіл-інтернатів і малозабезпечених сімей.

Організовувала у 2005, 2006 та 2007 роках PIVDENNY BANK CHESS CUP, присвячений пам'яті Єфима Геллера, у 2006 році – Чемпіонат жіночої збірної з шахів.

Разом з Романом Шпеком і рамках НАБУ організовує соціальну діяльність, серед основних проектів — запровадження в Україні Всесвітнього дня заощаджень. Мета проекту – виховати культуру заощаджень, підвищити обізнаність про фінансові послуги (особливо – дітей, як їхніх майбутніх користувачів). Свято відзначається вже сім років поспіль, і щороку в просвітницьких заходах та інших акціях беруть участь у середньому 10 000 осіб.

Відзнаки Редагувати

  • «Фінансове визнання» у 2016 та 2017 роках від компанії «Фінансовий клуб» у категорії «Представники небанківського та фінансового сектору», за результатами опитування.
  • Подяка Комітету Верховної Ради України з питань фінансової політики та банківської діяльності, від НБУ за активну участь у вдосконаленні законодавства, що координує діяльність фінансових та кредитних установ і консолідує зусилля банківської спільноти у вирішенні поточних банківських проблем.

Посилання Редагувати