Вікі Енциклопедія громадянського суспільства в Україні
Advertisement

Павло Овадчук

Павло Павлович Овадчук – громадський діяч, підприємець і експерт з  супроводу та розробки легальних моделей поставок товарів.

Громадська діяльність[]

Життєпис[]

Освіта:

1997–2000 – коледж Академії митної служби України, спеціальність «Програмування».

2000–2004 – Дніпровський Національний Університет, спеціальність «Комп'ютерні мережеві технології».

Кар'єра:

У 2003 році почав працювати в Дніпровській митниці у відділі статистики.

У 2004 році перевівся до відділу митних платежів Дніпровської митниці, був відзначений подяками начальника Дніпровської митниці і Глави Митної Служби в 2005 році та 2006 роках відповідно.

Взимку 2010 року організував власну компанію Імексброк, яка займалася митним оформленням вантажів, розробкою моделей поставок під конкретні товари і супроводом зовнішньоекономічних поставок.

Восени 2019 року відкрив консалтингову компанію по супроводу та розробці легальних моделей поставок товарів, навчання підприємців правильному веденню зовнішньоекономічної діяльності.

Влітку 2019 року почав працювати в Міжнародній торговій палаті України, і вже у вересні став радником Президента Міжнародної торгової палати України з питань ведення зовнішньоекономічної діяльності та митного регулювання.

Компетенція[]

  • оперативна взаємодія суб'єктів зовнішньоекономічної діяльності з митними органами
  • робота над питаннями тарифного регулювання
  • внесення пропозицій за критеріями ризиків при оформленні
  • спрощення митних процедур і нетарифного регулювання

Посилання[]

Advertisement