FANDOM

Офіс з просування експорту при Міністерстві економічного розвитку і торгівлі України — консультативно-дорадчий орган при Міністерство економічного розвитку і торгівлі України, який було створено як “єдине вікно” допомоги українським експортерам у виході на іноземні ринки (Наказ Мінекономрозвитку №1861 від 03 листопада 2016 року).

Офіс створений за підтримки фонду Western NIS Enterprise Fund та проекту The Expert Deployment for Governance and Economic Growth (EDGE)

Мета Редагувати

Стратегічна мета Офісу – допомагати українському бізнесу бути успішним на закордонних ринках шляхом :

  • розвитку експортних компетенцій українського бізнесу
  • промоції українських товарів та послуг за кордоном
  • допомоги в налагодженні співробітництва та партнерства між українським та закордонним бізнесом.

Люди Редагувати

13 грудня 2018 Мінекономрозвитку повідомило про призначення Андрія Демчука директором державної установи «Офіс з просування експорту».

Андрій Демчук працював директором департаменту залучення інвестицій Мінекономрозвитку з квітня 2016 року. Має значний досвід у сфері інвестиційного банкінгу – з 2004 року працював в низці інвестиційних фондів та банків у Швейцарії. Має докторський ступінь з економіки та фінансів Лозаннського університету (Швейцарія). За освітою – математик та економіст.

Як відомо, 28 березня Уряд підтримав пропозицію Мінекономрозвитку щодо утворення державної установи “Офіс з просування експорту України” для забезпечення сталого розвитку еко-системи підтримки українських експортерів.

Після призначення директора державна установа продовжує реалізацію проектів та завдань, раніше покладених на консультативно-дорадчий орган «Офіс з просування експорту»: надання експортних послуг, експортних консультацій, освітніх проектів для експортерів, торгових місій та виставок до країн, ринки яких є перспективними для експорту українських товарів та послуг.

Очікується, що консультативно-дорадчий орган Мінекономрозвитку «Офіс з просування експорту» буде ліквідований до кінця року, а його функції та фахівці перейдуть до державної установи.

Склад офісу узгодив Директор департаменту доступу до ринків та взаємодії з СОТ В. А. Цимбал

Діяльність Редагувати

Офіс надає допомогу за напрямами:

  • інформація та аналітика;
  • експортний консалтинг;
  • освітня платформа;
  • бізнес-можливості;
  • міжнародні державні закупівлі;
  • B2G майданчик;
  • платформа SheExports.

Офіс веде базу даних експортерів, за адресами яких розсилає інформацію про семінари, торгові місії за кордон, запити від іноземних імпортерів на постачання продукції/послуг та інше.

На сайті офісу є аналітичні матеріали потенційних ринків збуту, тарифні та нетарифні обмеження — у розділі «Інформація та аналітика».

Для зацікавлених у виході на нові ринки та потребуючих консультативної підтримки експертів Офісу, існує портфоліо послуг у розділі «Експортний консалтинг».

Офіс сприяє реєстрації у EEN – платформі. Європейська мережа виробників (Enteprise Europe Network) – це інформаційна мережа, яка була створена у 2008 році та об’єднала 66 країн, серед яких 28 країн ЄС, більш ніж 50,000 підприємств із 17 галузей. За допомогою EEN українські виробники мають доступ до інтернет-бази підприємств, інформацію щодо В2В зустрічей, про наукову співпрацю та про можливості розвитку у визначеній галузі. Більше деталей та посилання для реєстрації тут.

EEN Client User Guide

Контакти офісу Редагувати

Телефон +380 44 253 6131, або <export@epo.org.ua>

Див. також Редагувати

Посилання Редагувати