FANDOM

WikiConcert 02 2014 Kyiv 02

Лариса Петрова

Лариса Федорівна Петрова (народилася 1 червня 1952[1] р. в селі Катюжанка Вишгородського району Київської області) — українська поетеса і громадський діяч. Автор ліричних збірок, текстів пісень та поетичних перекладів; заступник голови Спілки жінок Києва, голова Творчого об'єднання «Світлина». Член Національної спілки письменників України (з 1999).

Біографія та творчість Редагувати

Народилася в сім'ї українських інтелігентів]]: батько визнаний український прозаїк і поет Федір Васильович Петров, мати — Ніна Андріївна Петрова, вчителька української мови. Закінчила Київський медичний інститут в 1975 р. та Інститут журналістської майстерності при Спілці журналістів України. За першим фахом — науковець в галузі гігієни та охорони здоров'я, працювала науковим редактором в національному академічному видавництві «Здоров'я», працювала науковцем у відділі перспективного планування та координації наукових досліджень Інституту гігієни та медичної екології ім. О. М. Марзєєва. Мешкає в Броварах.

Примітки Редагувати

  1. У деяких виданнях помилково вказується дата народження 1 липня. Див. також Український поетичний календар

Посилання Редагувати

Джерела Редагувати

  • Письменники України. Бібліографічний довідник. — Київ, «Український письменник», 2006. стор. 319.[1]