FANDOM

Анатолій Полковніков

Анатолій Полковніков

Анатолій Полковніков (народився 17 лютого 1976, Київ, Україна) — підприємець, громадський діяч

Життєпис Редагувати

Освіта:

  • 1993 закінчив школу
  • 1997 закінчив Київський коледж комп'ютерних технологій і економіки.
  • 2000 закінчив Київський університет туризму, економіки і права.

Готується до захисту кандидатської роботи по Соціальній філософії та філософії історії.

З 1997 року працював в ресторанному бізнесі.

З 2005 року веде власний бізнес. Основні напрямки: консалтинг, індустрія гостинності, готелі, ресторанне господарство, маркетинг, організація заходів, семінарів, конференцій.

У 2009 започаткував найбільший в Україні ресторанний комплекс під одним дахом. Ресторанне господарство стадіону Донбас Арена, який, в подальшому було визнано одним з п'яти кращих європейських стадіонів.

За час роботи в ресторанному бізнесі започаткував понад 20-ти проектів з більш ніж 2000 робочих місць.

З 2012 займається благодійністю, соціальними проектами, громадською діяльністю.

З 2014 займається організацією гуманітарної допомоги мирному населенню Донецької і Луганської областей, яке постраждало в ході конфлікту на сході України.

У 2014 році, як координатор волонтерських програм вивів Міжнародний благодійний фонд Олександра Фельдмана на 2 місце після фонду Ріната Ахметова, за обсягом допомоги, наданої Донбасу.

Під керівництвом та за безпосередньої участі Анатолія Полковнікова було евакуйовано більше 10 тисяч осіб із зони активних бойових дій, доставлено кілька сотень тонн гуманітарних вантажів.

У 2015 році отримав грант UNDP на створення робочих місць для вимушених переселенців. Проект успішно реалізований. Створено 400 робочих місць.

Керував соціальним проектом Feldman Ecopark, на базі якого реалізував програми для інвалідів, національних меншин, незахищених соціальних верств населення та ін. благодійні ініціативи.

Співпрацює з Товариством Червоного Хреста України, Ротарі Інтернешнл, Міжнародним благодійним фондом Олександра Фельдмана. Виступав в якості спікера на форумах для волонтерів.

Відзнаки Редагувати

  • 2003 Подяка Американської Торгівельної Палати і посольства США в Україні
  • 2005 Грамота - подяка голови Донецької міської адміністрації
  • 2006 Подяка голови Київської міської адміністрації
  • 2014 Подяка Червоного Хреста України
  • 2015 Подяка спостережної місії ОБСЄ

Посилання Редагувати

В соціальних мережах

Волонтер:

Ресторатор: