FANDOM

Ротарі клуб «Київ-Столиця» — громадська організація.

Logo Rotary Kyiv-Capital

Ротарі-клуб "Київ-Столиця"

== РОТАРІ-КЛУБ “КИЇВ-СТОЛИЦЯ” ==

є продовжувачем другого за віком столичного клубу “Київ-Печерськ”, створеного в 1997 році. Першим Президентом клубу тоді стала перша в Україні жінка в Ротарійському русі - Галина Скібо, медик-науковець. Зараз вона - Член-кореспондент Академії наук України та Почесний член нашого клубу. За плечима членів Клубу - роки волонтерського служіння, великий досвід та багато успішно реалізованих суспільно важливих проектів. З моменту створення Клуб пережив різні етапи, були злети і падіння. 5 грудня 2018 року, коли в Україні вшановують волонтерів, що дуже символічно, команда досвідчених і проактивних київських ротарійців оголосила про створення окремого клубу. Саме з цього й почалося нове життя, фактично «з чистого аркуша», Ротарі-клубу «Київ-Столиця». Президентом став Ростислав Лукач - відомий громадський лідер, економічний консультант, бізнес-тренер та підприємець. Саме він отримав чартерну грамоту Ротарі-клубу "Київ-Столиця" (Kyiv-Capital), датовану 21 грудня 2018 року.

На кінець березня 2020 року клуб складається з 63 членів, вкл. 2 почесних. Це люди різних професій: науковці і підприємці, лікарі і журналісти, фінансисти і адвокати, спортсмени і митці, редактори, управлінці органів державної та місцевої влади, інженер-економіст та інженер-енергетик, психолог, економіст, маркетолог, диригент хору… Багато займаються ще й викладацькою, тренерською діяльністю. Практично всі є керівниками вищої ланки в своїх компаніях та організаціях. Всі об’єднані прагненням змінити цей світ на краще, бути корисними суспільству, творити добро. Адже головне гасло Ротарі – «Служіння понад власне я». Окрім вирішення поточних організаційних питань, як-то розвиток членства, участь в міжнародних заходах народної дипломатії, - Клуб виконує свою головну місію: підтримує проекти, спрямовані на покращення життя в Києві, і загалом - в Україні. Мета: покращення життя людей навколо себе та в усьому світі; розбудова миру, налагодження взаєморозуміння та забезпечення сталого економічного розвитку в країні.

Пріоритетні фокуси служіння: всебічна підтримка людей, які знаходяться у складних життєвих обставинах - зокрема, дітей, які мають особливі потреби. Часто засідання проходять в робочому форматі мозкових штурмів, коли всі разом працюють на посилення лідерських спроможностей когось з нас, як лідерів громадських ініціатив, - хто саме зараз потребує такої підтримки.

Напрямки і проекти, які підтримує Клуб: Спортивні змагання, фестивалі, спрямовані на реабілітацію та адаптацію дітей з особливими потребами, родин та дітей-переселенців (разом з ГО "Подаруй життя", ГО "Рій Мрій", РК "Львів-Княжий", РК "Полтава" та інш.); соціальна адаптація дітей з Спеціалізованої Школи-інтернату №8 м.Києва; психологічна підтримка журналістів, які пишуть про сучасні теми та інші.

Пріоритетні напрямки служіння: реабілітація дітей, постраждалих від воєнного конфлікту та інших; розвиток практичних навичок медійників; відновлення мирного діалогу в країні та інші

Люди Редагувати

Члени правління 2019-2020

Засновники:

Посилання Редагувати