FANDOM

Громадська організація «Союз працівників сфери безпеки» — об'єднує учасників ринку безпеки з метою розвитку цивілізованого ринку послуг безпеки на принципах партнерства, законності і здорової конкуренції всіх її учасників, для захисту законних інтересів своїх членів, представлення їх у органах державної влади, місцевого самоврядування, в громадських органах та організаціях, перед юридичними і фізичними особами.

Люди Редагувати

Діяльність Редагувати

Станом на березень 2018 до складу Організації на сьогоднішній день входять більше 60 членів, що працюють в сфері безпеки. У 15 областях країни є свої регіональні представництва.

Організація представлена:

  • у Координаційній раді МВС України;
  • у Громадська рада при Державній фіскальній службі України;
  • у ГР при ГУ ДФС в Харківській області;
  • у ГР при Харківській обласній державній адміністрації;
  • у ГР при ГУ Національної поліції Харківської області.
  • у ГР при Харківському обласному територіальному відділенні Антимонопольного комітету України.

При Організації створено друкований засіб масової інформації — газета «ВСЕ ПРО БЕЗПЕКУ» (Свідоцтво про державну реєстрацію: КВ №19757-9557Р від 11.03.2013 р), сфера поширення: Харківська, Київська та Дніпропетровська області.

Для підготовки персоналу охорони при СПСБ створено і успішно функціонує з 2009 року ліцензійний навчальний підприємство «ЦЕНТР СПБ», яке успішно пройшло державну атестацію терміном на 10 років. Організацією були організовані та проведені три Українських (міжнародних) конференцій керівників навчальних закладів з підготовки охоронників: Перша -у м.Київ, 2012; Друга – м. Львів, 2014 р; Третя - м.Львів, 2016 р., а також ряд семінарів і круглих столів за участю представників охоронного бізнесу та органів публичної влади.

Є свій сайт і профільний портал безпеки, на сторінках якого розміщуються новинні та аналітичні матеріали в сфері безпеки. На сторінках порталу можна отримати доступ до бази даних про несумлінних співробітників, замовників, виконавців

Посилання Редагувати

  • http://allsecurity.kh.ua/ СОЮЗ РАБОТНИКОВ СФЕРЫ БЕЗОПАСНОСТИ: Официальный сайт (російською)
  • http://spb.in.ua/ Центр обучения и подготовки охранников "Центр СПБ" (російською)