FANDOM

Ігор Торгонський

Ігор Торгонський

Ігор Михайлович Торгонський (народився 23 жовтня 1975) — бізнесмен, меценат, благодійник і громадський діяч, спортсмен. Голова правління Обслуговуючого кооперативу "Балатон Вілидж".

Життєпис Редагувати

Після школи вступив до Київського інженерно-будівельного інституту, Під час навчання працював вантажником, декоратором і робітником на будівництві.

Отримав диплом архітектора і створив деревообробний бізнес. У 2000 році заснував компанію «Деревконтракт», яка експортувала продукцію в Євросоюз У 2003, у віці 27 років переміг у Всеукраїнському конкурсі на звання "Кращий роботодавець року" у номінації "Кращий молодий роботодавець року".[1]

Пізніше створив сучасний завод деревообробки «Санвуд».

У 2010 почав проектувати котеджне містечко «Балатон» у передмісті Вишгорода, в якому зараз є розвинута інфраструктура і все для комфортного проживання та відпочинку. Є також кінно-спортивний клуб, де займаються діти.

Батько п'яти дітей.

Політична, благодійна і громадська діяльність Редагувати

В 2012 балотувався на виборах до Верховної Ради України (під № 14 списку Партії Пенсіонерів України)

З початком війни на сході країни допомагає бійцям АТО і військовому госпіталю. Співпрацює з організацією ветеранів АТО у Нових Петрівцях.

Коли почалася пандемія, підтримував місцевих медиків засобами захисту та дезінфекції. 300 сімей забезпечив продуктовими наборами. Разом з іншими волонтерами прибирав зелені зони від стихійних смітників.

Неодноразово надавав фінансову підтримку на проведення операцій хворим людям.

У травні 2020 року з командою однодумців заснував обласну громадську організацію «Твоя Громада».

Був керівником Асоціації аматорів кінного спорту України, є діючим членом Всеукраїнської федерації кінного спорту України.[2]

Примітки Редагувати

  1. Про визначення переможців Всеукраїнського конкурсу на звання "Кращий роботодавець року", Кабінет Міністрів України, 12 березня 2003
  2. Торгонський Ігор Михайлович, Офіційний сайт Всеукраїнської федерації кінного спорту

Посилання Редагувати