FANDOM

Трансперенсі Інтернешнл Україна

Мета діяльності Редагувати

Метою діяльності є об’єднання зусиль її членів задля просування в Україні ідей прозорості, підзвітності та доброчесності публічної влади, бізнесу та громадянського суспільства як передумови зниження корупції в державі.

Стратегічні пріоритети на 2019-2021

ЗАПОБІГАННЯ КОРУПЦІЇ

Мінімізувати можливість виникнення корупційних ризиків на національному та місцевому рівнях шляхом збільшення прозорості та підзвітності роботи органів влади.

ЗАЛУЧЕННЯ ДО БОРОТЬБИ З КОРУПЦІЄЮ

Залучити максимальну кількість прибічників та створити умови для об’єднання їх у дієву мережу, забезпечивши сталу підтримку.

ПОКАРАННЯ КОРУПЦІЇ

Забезпечити ефективну систему покарання за вчинення корупційних правопорушень.

Стратегія Трансперенсі Інтерненшл Україна (2019-2021) Редагувати

Історія Редагувати

Глобальний рух Редагувати

Transparency International – антикорупційна організація, заснована 1993 року в Берліні колишнім директором Світового банку Пітером Айґеном. Зараз головою правління ТІ є Делія Феррейра. Transparency International присутня більш ніж у 100 країнах світу. Організація найбільш відома Індексом сприйняття корупції та Глобальним корупційним барометром. За даними Звіту Global Go To Think Index Tank за 2017 рік, Transparency International була на 51-му місці зі 173 в рейтингу світових аналітичних центрів (think tanks). І на першому місці серед 65 світових аналітичних установ, що займаються темою Відкритого та належного урядування.

Заснування ГО “Трансперенсі Інтернешнл Україна” Редагувати

Українське відділення Transparency International почало діяльність в місті Кропивницький в 1999 році. 1 червня 2012 року локальна неурядова організація Творче об’єднання “ТОРО” офіційно перейменувалася в громадську організацію Трансперенсі Інтернешнл Україна. У жовтні 2014 році TI Україна отримала повну офіційну акредитацію як представник глобального руху. Це відбулося на щорічному зібранні Transparency International.

Діяльність організації після Революції Гідності Редагувати

Під час Революції Гідності ТІ Україна була джерелом об’єктивної інформації про розвиток подій в Україні для журналістів та міжнародних партнерів з усього світу. Організація долучилася до створення платформи «Реанімаційний пакет реформ» та разом з партнерами розробили законопроекти, що лягли в основу майбутньої антикорупційної реформи. Після Революції Transparency International зосередила увагу на розбудові антикорупційної інфраструктури та ухваленні законодавства. В 2016 році головний офіс переїхав до Києва, що відкрило ширші можливості для просування антикорупційної реформи.

ТІ Україна адмініструвала реформу публічних закупівель та державних продажів. Організація передала державі відповідні електронні системи, адміністраторами яких стали держпідприємства ProZorro та ProZorro.Продажі. Аналогічно організація долучилася до медичної реформи – передала державі електронну медичну систему eHealth.

Роль ТІ Україна була значною у запуску Вищого антикорупційного суду. Спільно з партнерами з інших неурядових організацій вдалося провести успішну адвокаційну кампанії з ухвалення закону, який відповідав рекомендаціям Венеціанської комісії. Трансперенсі Інтернешнл Україна здійснювала аналіз претендентів на посади суддів Вищого антикорупційного суду.

Українське представництво ТІ одним з перших в країні почала займатися підтримкою викривачів корупції. Щороку ТІ Україна проводить масштабні інформаційні кампанії, покликані змінити ставлення суспільства до корупції. Також, ТІ Україна займається впровадженням прозорості в місцеве самоурядування через програму “Прозорі міста”. Контроль за дотриманням законодавства та принципів системи ProZorro в публічних закупівлях організація здійснює через спільноту організовану довкола проекту DOZORRO.

Люди Редагувати

Посилання Редагувати

Джерела Редагувати