FANDOM

Вікторія Трощенко

Вікторія Трощенко

Вікторія Юріївна Трощенко (народилася 5 червня 1972 року в місті Києві) — експерт в ІТ, телекомунікаціях. Громадський діяч. Директор з інформаційно-телекомунікаційного напрямку ДП «Український державний центр радіочастот».

Життєпис Редагувати

У 1996 році закінчила факультет кібернетики Київського національного університету імені Тараса Шевченка за спеціальністю прикладна математика.

В 2016 році закінчила Харківський національний університет внутрішніх справ України за спеціальністю правознавство.

Трудовий шлях розпочала в серпні 1996 року в органах державної податкової служби.

З квітня 2002 року по жовтень 2005 року проходила службу в Департаменті спеціальних технологій та систем захисту інформації СБУ.

З листопада 2005 року по серпень 2011 року обіймала посади заступника директора Департаменту в Державному комітеті фінансового моніторингу України та Державній податковій адміністрації України.

З серпня 2011 року по серпень 2014 року поєднувала посади радника Голови Державної міграційної служби України з інформаційних питань та директора Департаменту інформаційних технологій Державного підприємства «Документ».

Має 5 ранг державного службовця.

На посаді Директора з інформаційно-телекомунікаційного напрямку ДП «Український державний центр радіочастот» працює з серпня 2014 року.

Компетентність Редагувати

Адмініструвала СУБД Oracle, займалася Unix-програмуванням, моделювала тапроектувала великі інформаційно-аналітичні системи фінансового моніторингу, управління міграційними процесами та Єдиного державного демографічного реєстру.

Брала участь у розбудові Національної системи конфіденційного зв'язку та створенні моделі міжнародної системи інформаційного обміну між підрозділами фінансової розвідки.

Відзнаки Редагувати

Нагороджена Почесною грамотою Кабінету Міністрів України та відомчими відзнаками Державної податкової адміністрації України, Служби безпеки України, Державного комітету фінансового моніторингу України, Головного управління розвідки Міністерства оборони України.

Посилання Редагувати