FANDOM

Сергій Васильович Тупальський (народився 13 червня 1978 в селі Малий Мидськ Костопільського району Рівненської області) — державний службовець і громадський діяч. Полковник. Радник податкової та митної справи ІІІ рангу (29.06.2018). В.о. начальника Одеської митниці ДФС, заступник начальника Київської міської митниці ДФС.

Життєпис Редагувати

Після школи у 1995 році вступив до Національної Академії Прикордонних військ України ім. Б. Хмельницького, яку закінчив з відзнакою у 1999-му.

Потім проходив військову службу в Прикордонних військах України на посаді заступника начальника прикордонної застави.

У 2000 році перейшов до роботи в органи Служби безпеки України, де працював до 2013 року на оперативних та керівних посадах (управління “А” СБ України, 2004-2012 рр. – управління “К” СБ України, за напрямком протидія контрабанді та корупції в митних органах).

З 2002 по 2007 рік навчався в Національній Академії Служби безпеки України за спеціальністю “Правознавство”.

Ще через 4 роки, з метою отримання нової спеціальності вступив до Університету банківської справи Національного банку України, який закінчив у 2014-му та отримав диплом спеціаліста за спеціальністю “Банківська справа”.

З 2013 по 2014 рік працював заступником начальника міжрегіонального відділу “Центр” Управління боротьби з контрабандою та порушенням митних правил Міністерства доходів і зборів України.

У жовтні 2014 року очолив відділ митного оформлення автотранспортних засобів Київської митниці ДФС. Потім очолював митні пости “Святошин” та “Столичний”. З вересня 2016 року почав виконувати обов’язки начальника Київської міської митниці ДФС України.

Після визнаних бізнесом досягнень у забезпечені прозорих та ефективних митних сервісів для суб’єктів зовнішньо-економічної діяльності на столичній митниці, навесні 2018 року отримав пропозицію тимчасово очолити відділ адміністрування митних платежів ДФС України з метою проведення заходів по боротьбі з контрабандою у загальнонаціональному масштабі.

Протягом 6 місяців роботи запровадив аналітичні засоби боротьби зі схемами з мінімізації митних платежів. Завдяки цьому середньодобові надходження від митниць до бюджету України зросли до 1,64 мільярда гривень, що на 300 мільйонів більше, ніж було навесні.

Радник податкової та митної справи ІІІ рангу (29.06.2018)

Після виконання завдання з припинення основних схем з мінімізації митних платежів, у жовтні 2018 року повернувся на Київську міську митницю ДФС.

У грудні 2018 року був призначений в.о. начальника Одеської митниці ДФС з метою налагодження її ефективної роботи.

Військове звання – полковник

Одружений, є донька та син.

Захоплюється спортом (майстер спорту України з самбо, майстер спорту України з рукопашного бою).

У 2016 разом з друзями заснував у Костополі спортивний клуб “Базальтова скеля”, метою якого є створення можливостей для заняття спортом для дітей у невеличких містах. Наразі у клубі займаються греко-римською боротьбою кілька десятків дітей та підлітків. Деякі з них вже встигли завоювати призові місця на турнірах в Україні та за кордоном. У лютому 2019 року клуб виступив організатором турніру з боротьби у Костополі, на який зібралися спортсмени зі всієї України, а також приїхали команди з Республіки Білорусь.

У квітні 2018 року виступи ініціатором та засновником “Митної ліги” з гри “Що? Де? Коли?”. Станом на лютий 2019 в рамках ліги відбулося дві гри – у квітні та у листопаді 2018 року.

Посилання Редагувати