FANDOM

Товариство «Фрідом Фінанс Україна» - українська інвестиційна компанія, яка є частиною міжнародного об’єднання Freedom Holding Corp. (офіс FRHC, Юта, Сполучені штати Америки). Товариство здійснює депозитарний, дилерський та брокерський види діяльності у сфері угод з цінними паперами, надає послуги відкриття, ведення та обслуговування рахунків у цінних паперах, консультує щодо управління та зберігання цінних паперів.  

Генеральний офіс Товариства у Києві: вул. Московська, б.32 / 2 11 пов. бізнес-центр «Сенатор». Генеральним директором компанії є Машковська Марина Василівна.

Історія товариства «Фрідом Фінанс Україна» Редагувати

У 2017 році Freedom Holding Corp поглинув фінансову компанію «УКРАНЕТ», що існувала з 1999 року. З того часу - український трейдер ТОВ «ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ «УКРАНЕТ» носить назву ТОВ «Фрідом Фінанс Україна».

При поглинанні був збільшений статутний капітал (до 19,64 млн гривень).

Дванадцять філій було відкрито у 2018 році. В таких найбільших містах в України: Києві, Харкові, Кривому Розі, Дніпрі, Одесі, Львові, Запоріжжі, Житомирі, Миколаєві, Хмельницькому, Чернівцях, Полтаві. Штат компанії нараховує більш ніж 100 фахівців-професіоналів, з яких понад 30 сертифіковані НКЦПФР [1].

У 2019 році Freedom Holding Corp вирішив суттєво поповнити наявний капіталу свого українського підрозділу – товариства «Фрідом Фінанс УкраїнаА». Збільшення склало 26 млн грн, загалом розмір статутного капіталу сягнув позначки у 86 млн грн. За словами генерального директора української філії Марини Машковської, таке рішення було прийняте через зміцнення позицій компанії на українському фондовому ринку.

Діяльність Редагувати

Товариство «Фрідом Фінанс Україна» включено до списку 5 топових торговців на українському фондовому ринку, а також до переліку установ у державному реєстрі,які надають фінансові послуги стосовно цінних паперів з 26.10.2004 р.

Воно має безстрокові ліцензії, що надають право здійснювати різного роду дилерську, або брокерську чи депозитарну діяльність. Ліцензії видані НКЦПФР[1] - Нацкомісією України з цінних паперів та фондовому ринку.

Ключова спеціалізація - продаж державних облігацій. Також через компанії холдингу надається доступ на фондовий ринок США. Холдинг є організатором доступу до торгів на ключових біржах США: NYSE, NASDAQ, а також до бірж країн СНД і Європи, в тому числі ПАТ «Українська біржа»

Українська «дочка» холдингу надає комплексні брокерські послуги всім бажаючим – від інвесторів-початківців до досвідчених інвесторів. Брокери компанії допомагають українцям вкладати кошти у надійні фінансові інструменти. Клієнт отримує:

  • можливість розпочати з мінімальних сум (₴1150-$1150 за держоблігаціями);
  • компанії холдингу надають доступ до торгових терміналів (особистий кабінет на платформі Tradernet);
  • безкоштовний доступ до широкої бази матеріалів з фінансової аналітики;
  • участь у холдингу забезпечує можливість виходу на світові фондові біржі, з можливістю здійснювати торгівлю цінними паперами (акціями);
  • безкоштовні консультації власного інвестиційного менеджера;
  • послуги з формування інвестиційного портфеля.

Через Tradernet можна з одного рахунку інвестувати в Акції, облігації , ETF та похідні інструменти на фондових ринках України, пострадянського простору, Європі та Сполучених Штатах Америки .

Продаж державних облігацій Редагувати

З українських активів компанія прагне популяризувати інвестиції у державні облігації внутрішньої і зовнішньої позики як інвестиційні інструменти з найбільш низьким рівнем ризику. Компанія пропонує клієнтам купити держоблігації під 5.5% річних в доларах США та 15,7% річних в гривні,з можливістю отримувати щомісячний дохід та з правом зворотного викупу. Відзначається, що в інших країнах відсоток прибутковості по ОВДП становить 3%, що значно менше, ніж отримують клієнти української філії фінансового холдингу Freedom Holding Corp.

Крім фондового ринку України, компанії холдингу надають українським інвесторам доступ на світові ринки, в тому числі первинний і вторинний фондовий ринки (найкращий для довгострокових інвестицій).

Клієнти Товариства найчастіше обирають участь в IPO американських компаній – у США фондовий ринок найбільш інфраструктурно розвинений у світі, на ньому торгуються акції та облігації величезної кількості емітентів.

«Фрідом Фінанс Україна» активно займається діяльністю з підвищення інвестиційної грамотності в Україні – виступає в провідних ЗМІ, проводить семінари і веб-семінари, а також власні безкоштовні майстер-класи “Мистецтво інвестування” та навчальний курс “Біржовий університет”.

Фінансові пропозиції Редагувати

Власний наявний капітал Freedom Holding Corp. становить понад $117 600 000, при капіталізації на ринку, що сягає позначки $500 млн. Сукупні активи клієнтів сягнули позначки $1,3 млрд. Обсяг клієнтських операцій перевищив суму $59 млрд (станом на 2019 рік).

Починаючи з 2019-го року, керівництво холдингу збільшило статутний капітал української дочірньої компанії до 86 млн. гривень.

В першому півріччі 2019 року клієнти товариства брали участь у 17 публічних розміщеннях, шість з яких увійшли до рейтингу найприбутковіших за поточний рік.

Відомості про Freedom Holding Corp. Редагувати

Діяльність Freedom Holding Corp підпадає під регулюючі норми SEC – Комісії з цінних паперів і бірж Сполучених Штатів Америки. Щорічна звітність публікується на офіційному сайті Комісії SEC. До команди спеціалістів холдингу належить більше тисячі спеціалістів, які працюють на території України, Кіпру, Сполучених Штатах Америки, Узбекистані, Німеччині, Казахстані, Киргизстані та у Росії.

Товариство з обмеженою відповідальністю «Фрідом Фінанс Україна» діє в результаті перейменування ТОВ «ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ «УКРАНЕТ». Дата реєстрації Товариства: 01.06.1999 року. Єдиним Учасником Товариства є: ФРІДОМ ХОЛДІНГ КОРП. (FREEDOM HOLDING CORP.), 324 Соут 400 Уест, оф. 250 , Солт-Лейк-Сіті, Штат Юта.

Примітки Редагувати

Посилання Редагувати