FANDOM

Громадська організація «Фундація інноваційного лідерства» ГО «ФІЛ»

Люди Редагувати

Засновники:

Керівники:

Діяльність Редагувати

Програма «Інноваційне лідерство»

Курс «Інноваційне лідерство» — це програма інтенсивних лекцій, тренінгів, майстер-класів від провідних українських бізнесменів, експертів, бізнес-тренерів, журналістів, відомих політичних та культурних діячів. Аплікаційна анкета

Лекції лідерства

Лекції лідерства – це освітня платформа, яка допомагає розкрити можливості кожного, пробудити інтерес молоді до успіху та сприяє створенню нових лідерів у суспільстві.

Навчання та професійних розвиток є ключовим компонентом для досягнення успіху, тому наші відкриті лекції охоплює широкий спектр тем: розвиток лідерського характеру, побудова персонального бренду, жіноче лідерство, управлінські рішення,економіка, менеджмент, фінанси, маркетинг, політика, податкова обізнаність, особистісний розвиток, підприємництво, лідерство, міжнародні відносини, закони бізнесу та багато інших тем для того, щоб Ви стали професіоналом у своїй сфері.

За анонсами Відкритих бізнес лекцій слідкуйте на сторінці Facebook. Для участі у відкритих лекціях заповніть, будь ласка, форму

Підтримка молоді та спорту

Здорова молодь – запорука успіху України. А підтримка молодих людей та їхнє залучення до спорту — це інвестиції в майбутнє держави. Нашим одним із головних завдань є популяризація розвитку аматорського футболу в Україні серед молоді, організація культурно-оздоровчої та виховної роботи, зміцнення здоров’я підлітків, виявлення талановитих футболістів та залучення їх до систематичних занять спортом.

Підтримка культури та мистецтва

Мистецтво і культура завжди відіграє важливу роль не тільки в формування духовної культури суспільства, а й в економічному розвитку країни. Наша мета допомагати творчим особистостям, громадськості, бізнес-спільноті, державним органам влади для промоції сучасної української культури та мистецтва на європейському культурному просторі.

Посилання Редагувати