FANDOM

Галина Храпко

Галина Храпко

Галина Іванівна Храпко (народилася 14 січня 1975 в селі Русилів Бучацького району Тернопільської області) — український журналіст, кіно- і телепродюсер, громадський діяч, експерт Українського культурного фонду.

Життєпис Редагувати

Середню освіту здобула у Соколівській середній школі. Під час навчання дописувала до районної та обласної газети.

Слухач і дописувач школи «Юного журналіста» при редакції Тернопільської обласної газети «Вільне життя». Автор публікацій у районній газеті «Нова доба» (м. Бучач).

Закінчила Інститут журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка (1998), Інститут перепідготовки та підвищення кваліфікації Національного педагогічного університету ім. Н. П. Драгоманова за спеціальністю «Маркетинг, бізнес-планування, інформаційні технології» (2010). Пройшла продюсерській інтенсив у New York Film Academy (2016).

Паралельно з навчанням у 1993—1994 працювала кореспондентом газети «Київські відомості». 1994—1998 — спеціальним кореспондентом телевізійної передачі «Доброго ранку, Україно!» на УТ-1. З 1995 по 2005-й працювала у творчому об'єднанні «Громада» на Першому національному телеканалі в редакціях економіки, військово-патріотичних та культурологічних програм.

Керівник і автор програми «Ключовий момент» з Наталею Сумською, яка виходила на телеканалі «Інтер» з 2004 по 2010-й роки. За цей час в ефір вийшло 999 випусків програми. Проект «Ключовий момент» кілька разів номінувався на всеукраїнську премію «Телетріумф»: у номінації «Краще ток-шоу» (2006), у номінації «Навчальна, пізнавальна, культурологічна, соціальна передача» (2007). У 2009-му редакція «Ключового моменту» номінувалася за спецвипуск програми, присвячений виводу військ з Афганістану і тим, хто повернувся[5]. «Ключовий момент» ставав переможцем народної премії «Телезірка» в номінації «Краще ток-шоу року» (2004, 2005).

З грудня 2010 і до січня 2012 працювала на посаді заступника начальника управління — начальника відділу КМДА з питань промоцій та організації роботи з вболівальниками управління з питань організації заходів Чемпіонату світу з футболу. Працювала зі ЗМІ та жителями українських міст, які приймали у себе чемпіонат, з метою популяризації туристичної України, залучення інвесторів.

З лютого 2012 — кінопродюсер «Стар Медіа». За шість років випустила на телеекрани 9 міні-серіалів різного жанру. Неодноразово продюсувала фільми за сценаріями української письменниці та кінодраматурга Ірен Роздобудько.

Прем'єрний показ її продюсерської роботи — 4-серійної мелодрами «Родинні зв'язки» на 1+1 — лідирував у ефірі українських каналів.

Одружена, має трьох синів.

Громадська і благодійна діяльність Редагувати

Опікується творчою молоддю — проводить майстер-класи з кінодраматургії та кіновиробництва для студентів Національного театрального університету імені Карпенка-Карого, благодійні майстер-класи та просвітницькі заходи.

З 2018-го входить в експертну групу Українського культурного фонду.[1] Академік Української телевізійної академії (гільдія продюсерів).

Творчість Редагувати

Продюсерська фільмографія:

  • 2015 — «Жереб долі[ru]» (4 с./мінісеріал/мелодрама)
  • 2015 — «Особистий інтерес» (2 с./мувік/детективна мелодрама).
  • 2015 — «Вирок ідеальної пари» (4 с./мінісеріал/кримінальна мелодрама)
  • 2017 — «Мама для Снігуроньки» (4 с./мінісеріал/мелодрама).
  • 2018 — «Два полюси любові»(4 с./мінісеріал/мелодрама)[8]
  • 2018 — «Тінь кохання»(4 с./мінісеріал/мелодрама)
  • 2018 — «Родинні зв'язки» (4 с./мінісеріал/мелодрама)[7]
  • 2018 — «Подорожники» (16 с./телесеріал/сімейна комедія) — у виробництві
  • 2018 — «У неділю рано…» (24 с./телесеріал/мелодрама) — у виробництві

Примітки Редагувати

Посилання Редагувати