FANDOM

Обласна громадська організація «Центр дослідження літератури для дітей та юнацтва» (ЦДЛДЮ)

Заснований 11 вересня 2009 р. у Львові.

Члени Редагувати

Організація об'єднує дослідників дитячої та підліткової літератури, експертів з промоції читання як культурної цінності, письменників, бібліотекарів, студентів, учнів, читачів, а також і різні інституції (університети, партнерські урядові та громадські організації та інше).

Мета Редагувати

Метою діяльності Центру є сприяння створенню правових, організаційних, економічних умов для підвищення інтелектуального потенціалу нації, збереження і розвитку культури України, розвитку літератури для дітей та юнацтва, формування громадського інтересу до книжки та читання, покращення літературної якості і різноманітності літератури для підростаючого покоління у всіх областях знань, обміну думками про прочитане для росту престижності читання як культурної цінності.

Діяльність Редагувати

Центр проводить методичні семінари, тематичні круглі столи, наукові конференції, присвячені різним аспектам вивчення та дослідження літератури для дітей та юнацтва, книжки та читання.

Основним науковим експериментальним проектом центру є щорічний мандрівний Міжнародний симпозіум «Література. Діти. Час» та фахове одноіменне видання "Науковий вісник Центру дослідження літератури для дітей та юнацтва «Література. Діти. Час».

Люди Редагувати

Засновники

Керівники

  • Пришляк Юлія Володимирівна Голова
  • Гнідець Уляна Святославівна Президент
  • Сливинський Остап Тарасович Виконавчий директор
  • Клос Нелля Богданівна Заступник Президента

Посилання Редагувати