FANDOM

Тарас Шевченко

Тарас Шевченко

Тарас Сергійович Шевченко — юрист і громадський діяч, директор ГО «Центр демократії та верховенства права».

У 2006 та 2007 роках очолював Незалежну експертну раду з питань діяльності мас-медіа під час виборів. Член дорадчих органів при Комітеті Верховної Ради України з питань свободи слова та інформації та при Національній раді України з питань телебачення і радіомовлення.

У 2005 році разом з колегами заснував громадську організацію «Інститут Медіа Права» та очолив її діяльність. Указом Президента України з липня 2006 року призначений членом Національної комісії з утвердження свободи слова та розвитку інформаційної галузі при Президентові України.

Член Міжнародної асоціації медіа юристів (з грудня 2004).

Помічник-консультант народних депутатів (на громадських засадах)[1]

  • Шевченко Віталій Федорович, 4 скликання, Блок Віктора Ющенка «Наша Україна»
  • Шевченко Андрій Віталійович, 6 скликання, Блок Юлії Тимошенко
  • Шевченко Андрій Віталійович, 7 скликання, ВО «Батьківщина»
  • Заліщук Світлана Петрівна, 8 скликання, Безпартійна

Експертиза Редагувати

Спеціалізація: інформаційне право, медіа право, цивільне право, трудове право, право інтелектуальної власності, адміністративне судочинство, звернення в Європейський суд з прав людини.

Виграв справу "Корецький та інші проти України" у Європейському суді з прав людини.

Автор та співавтор низки Законів України, зокрема Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України з питань забезпечення та безперешкодної реалізації права людини на свободу слова" (прийнятий у 2003 році) та нової редакції Закону України "Про Національну раду України з питань телебачення і радіомовлення" (прийнята у 2005 році). Автор Закону України "Про суспільне телебачення і радіомовлення в Україні" (відхилено в 2005 році). Автор законодавчих пропозицій до Закону України "Про телебачення і радіомовлення" (прийнято у 2006 році), Закону України "Про рекламу" (прийнято у 2003 році), змін до законів про вибори (2005, 2007).

Автор понад 100 публікацій на тему правового регулювання діяльності телебачення і радіомовлення, законодавчого забезпечення незалежності Національної ради з питань телебачення і радіомовлення, захисту прав журналістів, державної інформаційної політики.

Життєпис Редагувати

Професійну діяльність розпочав у 1997 році на посаді помічника-консультанта народного депутата України.

Вищу юридичну освіту здобув у Київському національному університеті імені Тараса Шевченка, юридичний факультет якого закінчив у 1999 році відзнакою.

Навчався за кордоном. Працював у міжнародних організаціях, зокрема у Міжнародному фонді "Відродження" та в Інтерньюз Нетворк.

Випускник Програми з демократії, розвитку та верховенства права Стенфордського університету (США, липень-серпень 2007).

Випускник Школи з Медіа права Оксфордського університету (Великобританія, липень – серпень 2003).

Випускник Школи з Прав людини Бірмінгемського університету (Великобританія, вересень – листопад 2002).

Володіє англійською – (proficiency).

Контакти Редагувати

t.shevchenkoAtcedem.org.ua

Примітки Редагувати

Посилання Редагувати