FANDOM

Юрій Шкіль

Юрій Шкіль

Юрій Шкіль — виконавчий директор громадської спілки «Фонд підтримки реформ в Україні» з лютого 2014 року.

Життєпис Редагувати

Юрій Шкіль є випускником Інституту Прикладного Системного Аналізу Національного Технічного Університету України «КПІ». Другу вищу освіту він здобув в Інституті вищої кваліфікації Київського Національного Торгово-Економічного Університету.

Має понад 11 років досвіду роботи на українському та міжнародному ринку інформаційно-комунікаційних технологій. Свою професійну діяльність у цій сфері він розпочав у 2003 році у ЗАТ «Софтлайн». За роки роботи він обіймав посади від Менеджера проектів до Директора Департаменту.

У 2007 Юрій Шкіль продовжив свою кар’єру у представництві «Майкрософт Україна», де після трьох років роботи Менеджером по роботі з державним сектором обійняв посаду Директора по роботі з партнерами.

З серпня 2014 до призначення на посаду виконавчого директора «Фонду підтримки реформ в Україні» Юрій Шкіль обіймав посаду президента асоціації системних інтеграторів України «Digital Ukraine».

Відзнаки Редагувати

У 2004 році Юрія Шкіля було відзначено почесною грамотою Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва за вагомий внесок у реформування національної економіки, розвиток підприємництва та формування ринкової інфраструктури в Україні.